Na spletni strani ZAVODA GEMINI imamo razpisana programa:
DODATNO STROKOVNO DELO
POSVET PEDAGOGOV: “Soočenje z izzivi sodobnega izobraževanja”
PROGRAM 2025/2026
Učitelji poleg rednih učnih obveznosti pogosto prevzemamo tudi številne strokovne naloge, ki jih z veseljem delimo z učenci, dijaki in strokovnimi sodelavci. Takšno dodatno delo zahteva večjo angažiranost, nenehno strokovno izpopolnjevanje, vključevanje v projekte, pripravo projektnih nalog ter raziskovanje aktualnih tem. Na pobudo učiteljev in na podlagi analize interesov, izraženih v anketi, smo se odločili oblikovati programe, ki omogočajo učiteljem predstavitev in deljenje svojega strokovnega dela z učečo se skupnostjo. Hkrati pa želimo, da je to dodatno prizadevanje prepoznano in tudi ustrezno ovrednoteno v skladu s pravilnikom.
Dodatno strokovno delo lahko strokovni delavci v vzgoji in izobraževanju uveljavljajo tudi pri napredovanju v naziv po novem Pravilniku, kar daje temu delu še večji pomen in spodbudo za aktivno strokovno udejstvovanje. S tem podpiramo profesionalni razvoj, širjenje dobrih praks in utrjevanje strokovne skupnosti.
Na tem programu bodo predstavili
POSVET PEDAGOGOV “Soočenje z izzivi sodobnega izobraževanja” zato, da bo vaše delo od sedaj teklo enostavneje in brez zapletov.
Za to digitalno kompetenco, ki se vzpostavi med uporabnikom in slušateljem bomo za Vas pripravljene LEKCIJE v katerih so zajeti 4 temeljni moduli.
Ključ do učinkovitega strokovnega povzetka (3 pedagoške ure)
Trije koraki do odlične predstavitve (1 pedagoških ur)
Slaid GPT (2 pedagoških ur)
Inovativne predstavitve s pomočjo AI (1 pedagoške ure)
Inovativne tehnike ustvarjanja plakatov (1 pedagoških ur)
Pokazala vam bom, kakšen je ključ do učinkovitega strokovnega povzetka na primeru dobre prakse.
🌸🌺🌼 Predlagane teme lahko izberete poljubno ali izberete temo, ki vam je blizu in se prav tako z njo ukvarjate. 🌷🌸🌻
Natančno preberite navodila za izdelavo Povzetka na izbrano temo.
Osnove sodobnih učnih gradiv
- Vizualna privlačnost učnih gradiv: Kako učence pritegniti z oblikovanjem?
- Kako oblikovati interaktivna učna gradiva za sodoben pouk?
- Povezovanje učnih gradiv z resničnim življenjem: Praktični primeri
- Vključevanje iger in simulacij v učna gradiva za večjo angažiranost učencev
Tehnološka podpora ustvarjanju učnih gradiv
- Uporaba IKT orodij pri pripravi učnih gradiv
- Digitalna vs. tiskana gradiva: Kdaj in kako uporabiti oboje?
- Kako gradiva prilagoditi za pouk na daljavo?
Personalizacija in inkluzivnost učnih gradiv
- Personalizacija učnih vsebin: Pristopi za osnovne in srednje šole
- Učna gradiva za inkluzivni pouk: Upoštevanje različnih potreb učencev
- Vključevanje elementov okoljske vzgoje v učna gradiva
Poglobljeni pristopi in evalvacija
- Kako pripraviti gradiva, ki spodbujajo kritično mišljenje in reševanje problemov?
- Projektno učenje: Gradiva, ki podpirajo samostojno raziskovanje učencev
- Vrednotenje kakovosti učnih gradiv: Kako prepoznati, kaj deluje?
- Ustvarjanje predstavitve: Trije ključni koraki do uspešne in prepričljive predstavitve.
- Jedrnat povzetek: Odkrivanje skrivnosti učinkovitega in strnjenega povzemanja vsebine.
- PowerPoint: Osnove in napredne tehnike za pripravo kakovostne PowerPoint predstavitve.
- Vizualna predstavitev: Uporaba različnih orodij za oblikovanje privlačnega plakata.
- Praktična uporaba: Raziskovanje širših možnosti uporabe teh orodij v poučevanju in analitičnem delu.
- Zaključna faza: Pridobili boste znanje za izdelavo profesionalnih in vizualno dovršenih predstavitev.
Želimo si, da bi pridobljeno znanje na programu bilo moč nemudoma preizkusiti v konkretni pedagoški praksi. Hkrati bomo pozorni tudi na načrtovanje in pripravo vašega strokovnega povzetka , ki jih boste predočili.
termin:
Rok | Rok za oddajo povzetka | Kraj |
30.9.2025 | 30.10.2025 | Splet |
trajanje: 29. november (6 ur ali več)
cena: 135 EUR
lokacija: ZOOM
postopek prijave: SPLETNA STRAN ZAVOD GEMINI. Udeleženci se lahko na izobraževalni program prijavijo zavod.gemini@gmail.com
izvajanje: SPLETNA STRAN ZAVOD GEMINI
PREDAVATELJICA
Sem profesorica IKT, INF in strokovno – teoretičnih predmetov na Biotehniški šoli v Mariboru. Po osnovni izobrazbi sem inž.kmet. strojništva in mag. poslovnih ved. V preteklosti sem organizirala in izvajala številne seminarje. Veliko mi pomeni strokovnost, predanost delu, ustvarjalnost, interdisciplinarnost, inovativnost zato si prizadevam, da učenje temelji na osebni motivaciji učiteljev. Sanjam, da se bom nekoč lahko sprehajala po šoli, ki bo gradila znanje in razvoj z medpodjetniškim sodelovanjem.
Krepitev varnega in spodbudnega učnega okolja
PROGRAM 2025/2026
Program vključuje tako preventivne pristope – kako lahko učitelj vključujoče vodi razred in kako lahko šola gradi kulturo povezane in podporne skupnosti – kot tudi odzive na neželeno vedenje, torej kako se učinkovito odzvati v vzgojno zahtevnih situacijah ter kako oblikovati dolgoročno podporo učencem.
Na izobraževanju boste prejeli konkretne usmeritve za izvajanje dejavnosti, pripravo osebnega ILDN in vodenje osebnega ILDN ter delo z učenci v različnih situacijah. Za podrobnejše informacije, navodila in dodatna gradiva se pridružite srečanju na Zoomu, kjer bomo skupaj prešli ključne vsebine. Usmeritve so podlaga ZRSS in sodelujočega projekta, ki je vključeval učitelje po šolah. Posebej vabljeni tudi tisti, ki že imaste izkušnjo v projektu za podporo mnenj in hkrati učeče se skupnosti.
Za Vas bodo pripravljene LEKCIJE v katerih so zajeti 6 temeljni moduli.
Dobro počutje in dobra klima (2 pedagoških ur).
Duševno zdravje in podpora učencem v stiski (1 pedagoških ur).
Medvrstniško nasilje (1 pedagoških ur).
Krepitev čustvenih in socialnih veščin (1 pedagoških ur).
Vodenje razreda (2 pedagoških ur).
Sodelovanje s starši (1 pedagoških ur)..
Osvojili boste znanja, prejeli obrazce in vsa navodila. Sledite curriculumu in naučili se boste:
- Spodbudno učno okolje: Razumevanje, kako ustvariti prostor, kjer se učenci počutijo varne, sprejete in motivirane za sodelovanje.
- Dober stik z učenci: Poudarek na pomenu pozitivnega odnosa kot ključnega preventivnega dejavnika pri vodenju razreda.
- Vzpostavljanje odnosa: Raziskovanje načinov za izražanje spoštovanja, podpore, pravičnosti in doslednosti v odnosu z učenci.
- Vključenost učencev: Uporaba zanimivih učnih metod in vključevanje učencev za večjo aktivnost pri pouku.
- Strategije vodenja razreda: Pristopi k organizaciji prostora, postavljanju pravil in učinkovitemu začetku šolske ure.
- Ravnanje ob neželenem vedenju: Učenje, kako postopno in premišljeno ukrepati ob pojavu blažjih vedenjskih težav.
- Razumevanje vedenja: Presojanje resnosti neželenega vedenja in izbira ustreznega odziva glede na ozadje in okoliščine.
- Pogovor z učencem: Uporaba učinkovitih pristopov za spoštljiv, razumevajoč in spodbuden pogovor ob neželenem vedenju.
- Gradiva: Udeleženec gradiva vnese v učni proces in vodenje osebnega ILDN.
Kot izvajalka tečaja želite, da udeleženci ne le pridobijo znanja, temveč jih tudi aktivno vpletejo v učni proces. Za dosego tega cilja je smiselno postaviti jasne cilje in spodbuditi praktično uporabo pridobljenega znanja. Pomembno je, da se pridružite 1 urnemu ZOOM predavanju, kjer prejmete nadaljnje napotke.
termin:
Rok: | Rok za plačilo | Kraj: |
4.8.2025 | 4.8.2025 | Splet |
trajanje: 12. september (1 ura)
trajanje: 8 ur + dodatno strokovno delo na letni ravni
cena: 79 EUR
lokacija: ZOOM
postopek prijave:SPLETNA STRAN ZAVOD GEMINI. Udeleženci se lahko na izobraževalni program prijavijo zavod.gemini@gmail.com
izvajanje: SPLETNA STRAN ZAVOD GEMINI
PREDAVATELJICA
Kot ustanoviteljica, predavateljica vem, da se pokažemo po delu in to nam daje lastno vrednost. Delo se samo podpiše in niso besede tiste, ki nas podpisujejo. Zato sem vseskozi sledila svoji volji in želji po znanju. Z velikim veseljem sem magistrirala na poslovnih vedah, saj mi je vodenje položeno tja, kamor lahko izrazim vsa znanja in kompetence kot npr: Vodenje in organizacija, svetovanje, mediacija v odnosih, tehnična podlaga, ki jo vseskozi krepim glede na primarno strojno izobrazbo, pedagoška dokfalifikacija in nevrolingvistično programiranje. Nekomu se zdi veliko? Vendar biti dober, odličen in vsak dan narediti del zastavljenega cilja, ki vodi k pravemu cilju je edina prava pot, da lahko znanje nesebično deliš ljudem, ki si le to želijo, potrebujejo, ker s tem rastejo. Ljudje me opisujejo kot zanesljivo in sposobno, odgovorno, inovativno osebo. Sama pa vem, da za vsak delček moje poti je bil z mano vseživljenjski kolega Andrej in moja mama, ki so gradili mozaik v celoto. Ob vzponih in padcih mi je bila v največjo podporo moja Tora, ki me je naučila prisluhniti sebi. Sedaj sta pa to moja otroka
Strokovni delavci v vzgoji in izobraževanju lahko izobraževanje uveljavljajo pri napredovanju v naziv v
skladu z 21. členom in 22. členom Pravilnika.
POSVET PEDAGOGOV “Soočenje z izzivi sodobnega izobraževanja”. Prejmete: 0,5 točke za napredovanje v nazive in 2 točk za dodatno strokovno delo.
KREPITEV SPODBUDNEGA UČNEGA OKOLJA. Prejmete: 0,5 točke za napredovanje v nazive in 3 točk za dodatno strokovno delo.
MOŽGANSKA TELOVADBA MALIH USTVARJALCEV ZA KREPITEV VARNEGA IN SPODBUDNEGA UČNEGA OKOLJA. Prejmete: 0,5 točke za napredovanje v nazive in 3 točk za dodatno strokovno delo.
INOVATIVNA UPORABA SODOBNIH TEHNOLOGIJ PRI POUKU. Prejmete: 0,5 točke za napredovanje v nazive in 3 točk za dodatno strokovno delo.