📢 KREPITEV VARNEGA IN SPODBUDNEGA UČNEGA OKOLJA🎨(povzeto po ZRSS, dne: 16.april 2025) vključuje tako preventivne pristope – kako lahko učitelj vključujoče vodi razred in kako lahko šola gradi kulturo povezane, podporne skupnosti in timskega sodelovanja – kot tudi odzive na neželeno vedenje, torej kako se učinkovito odzvati v vzgojno zahtevnih situacijah ter kako oblikovati dolgoročno podporo učencem.
Na izobraževanju boste prejeli konkretne usmeritve za izvajanje dejavnosti, pripravo svojega ILDN in vodenje le tega ter delo z učenci v različnih situacijah. Za podrobnejše informacije, navodila in dodatna gradiva se pridružite srečanju na Zoomu, kjer bomo skupaj prešli ključne vsebine. Usmeritve so podlaga ZRSS in sodelujočega projekta, ki je vključeval učitelje po šolah. Posebej vabljeni tudi tisti, ki že imaste izkušnjo v projektu za podporo mnenj in hkrati učeče se skupnosti. (povzeto po ZRSS, dne: 16.april 2025)
V kolikor se boste odločili za prenos vsebin v prakso in enoletno izvajanje aktivnosti nam pišite čim prej.
Udeleženci, ki se boste na seminar prijavili do 4. 8. 25 oz. do prostih mest in poravnali pristopnino do datuma udeležbe se lahko udeležite Zoom, ki bo v soboto, 6. 9.25 od 9.00 do 9.45.
🚀 Pridružite se in ustvarite spodbudno učno okolje! 🎯
CILJNA SKUPINA: | Program je namenjen pomočnicam vzgojiteljice predšolskih otrok, vzgojiteljem/icam predšolskih otrok, učiteljem/ica v prvem obdobju osnovne šole, učitelj/icam v jutranjem varstvu/oddelkih podaljšanega bivanja, učitelj/ica individualne in skupinske pomoči v osnovni šoli, svetovalnim delavcem v vzgoji in izobraževanju. |
ŠTEVILO UR: | 8 ur izobraževanja – 1.leto aktivno delo |
ŠTEVILO TOČK: | 0,5 točke za napredovanje v nazive in 3 točk za dodatno strokovno delo |
ZAKLJUČNI IZDELEK: | Aktivna udeležba in pisanjem načrta za izvajanje aktivnosti, ki jih boste pričeli izvajati septembra 2025. |
🎯 Cilji izobraževanja
-
Razumeti pomen varnega in spodbudnega učnega okolja.
-
Spoznati učinkovite preventivne in kurativne pristope.
-
Okrepiti kompetence učiteljev za odzivanje na izzive v razredu.
-
Povezati učiteljsko prakso z delovanjem šole kot celote.
NAUČILI SE BOMO:
- Spodbudno učno okolje: Razumevanje, kako ustvariti prostor, kjer se učenci počutijo varne, sprejete in motivirane za sodelovanje.
- Dober stik z učenci: Poudarek na pomenu pozitivnega odnosa kot ključnega preventivnega dejavnika pri vodenju razreda.
- Vzpostavljanje odnosa: Raziskovanje načinov za izražanje spoštovanja, podpore, pravičnosti in doslednosti v odnosu z učenci.
- Vključenost učencev: Uporaba zanimivih učnih metod in vključevanje učencev za večjo aktivnost pri pouku.
- Strategije vodenja razreda: Pristopi k organizaciji prostora, postavljanju pravil in učinkovitemu začetku šolske ure.
- Ravnanje ob neželenem vedenju: Učenje, kako postopno in premišljeno ukrepati ob pojavu blažjih vedenjskih težav.
- Razumevanje vedenja: Presojanje resnosti neželenega vedenja in izbira ustreznega odziva glede na ozadje in okoliščine.
- Pogovor z učencem: Uporaba učinkovitih pristopov za spoštljiv, razumevajoč in spodbuden pogovor ob neželenem vedenju.
- Gradiva: Udeleženec gradiva vnese v učni proces in vodenje osebnega ILDN.
SPLETNA UČILNICA
Gradivo je pripravljena v spletni učilnici Zavoda Gemini, do katere udeleženci neomejeno prihajajo v obdobju trajanja izobraževanja. V spletni učilnici so že pripravljeni:
- Gradivo v formatu PDF.
- Video posnetki z vodenimi lekcijami.
- Navodila za uporabo KREPITEV VARNEGA IN SPODBUDNEGA UČNEGA OKOLJA.
UPORABA:
PRIJAVA PREKO SPLETNE STRANI ZAVODA GEMINI
Udeleženci se lahko na izobraževalni program prijavijo zavod.gemini@gmail.com
CENA: 74, 00 EUR za udeležence iz VIZ (prijava s soglasjem ravnatelja)
Če pristopate z dovoljenjem ravnatelja/-ice, mora ravnatelj/-ica izpolniti obrazec in ga podpisati, s čimer potrdi, da šola krije stroške kotizacije za vas. Zato nam pošljite mail na zavod.gemini@gmail.com Prejeli boste vse potrebne informacije.
POTEK IZOBRAŽEVANJA
Udeleženci imajo neomejen dostop do spletnih učilnic in si sami prilagajajo časovni potek izobraževanja. Med usposabljanjem samostojno opravijo predlagane naloge po navodilu v spletni učilnici. Naloge pošljejo na elektronski naslov zavod.gemini@gmail.com
UDELEŽENCI PO OPRAVLJENEM PROJEKTU PREJMEJO:
• Potrdilo Zavoda Gemini o opravljenem izobraževanju.
• Potrdilo Zavoda Gemini o programu.
• 0,5 točke za napredovanje v nazive in 3 točk za dodatno strokovno delo.
•Informacije in usmeritve za enoletno izvajanje dejavnosti, ki so usmerjene KREPITEV VARNEGA IN SPODBUDNEGA UČNEGA OKOLJA prejmete na Zoom predstavitvi.
Značilnosti tečaja
- Lecture 1
- Quiz 0
- Trajanje Lifetime access
- Raven spretnosti Strokovnjak
- Jezik Slovenski
- Študenti 45
- Certificate Ne
- Ocene Da
Kurikulum
- 1 Section
- 1 Lesson
- 8 h
- KREPITEV VARNEGA IN SPODBUDNEGA UČNEGA OKOLJA1
Značilnosti
- Deljenje znanja in učnih pristopov stanovskim kolegom
- Zanimanje za inovativne pedagoške pristope – Učitelj, ki si prizadeva izboljšati učna gradiva z uporabo sodobnih metod in orodij.
- Odprtost za tehnologijo in digitalna orodja – Želi vključevati IKT orodja v pripravo učnih gradiv ter raziskati razmerje med digitalnimi in tiskanimi gradivi.
- Sposobnost prilagajanja različnim učencem – Prizadeva si za personalizacijo gradiv in vključitev elementov, ki ustrezajo različnim potrebam, sposobnostim in zanimanjem učencev.
- Usmerjenost k vključevanju resničnega življenja – Zanimajo ga praktični primeri, kako povezati učno snov z življenjskimi situacijami, ki so relevantne za učence
- Želja po vključevanju interaktivnih in inovativnih elementov – Pripravljen eksperimentirati z vključevanjem iger, simulacij in drugih elementov, ki povečujejo angažiranost učencev.
- ritičen pristop k evalvaciji gradiv – Zanima ga, kako vrednotiti kakovost gradiv ter oceniti, katera gradiva najbolje podpirajo cilje poučevanja.
Ciljne skupine
- Pomočnik/ca vzgojitelja/ice
- Vzgojitelj/ica predšolskih otrok
- Učitelj/ica vseh predmetov v osnovnih in srednjih šolah
- Učitelj/ica v gimnaziji
- Svetovalni/a delavec/ka v vzgoji in izobraževanju