Nazaj

V Katalogu programov nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja (KATIS) bo razpisano IZOBRAŽEVANJE v okviru posveta.

 

POSVET PEDAGOGOV

                     “Soočenje z izzivi sodobnega izobraževanja”

 

Predlagane teme

Osnove sodobnih učnih gradiv

Tehnološka podpora ustvarjanju učnih gradiv

Personalizacija in inkluzivnost učnih gradiv

Poglobljeni pristopi in evalvacija

 

Vabilo

Zavod Gemini DV, izobraževanje in svetovanje, Ptuj vabi vse učitelje v osnovnih in srednjih šolah, svetovalne delavce in organizatorje izobraževanja odraslih na

Pedagoški posvet: “Soočenje z izzivi sodobnega izobraževanja”,

ki bo potekal 10. aprila 2025, med 9:00  preko ZOOM.

 NAMEN POSVETA

 
Namen posveta je poglobiti razumevanje izzivov in priložnosti, s katerimi se soočajo učitelji pri oblikovanju in uporabi sodobnih učnih gradiv, ki odgovarjajo potrebam učencev ter zahtevam današnje družbe. Osrednja ideja je raziskati, kako ustvariti privlačna in interaktivna učna gradiva, ki ne le pritegnejo pozornost učencev, temveč jih tudi aktivno vključijo v učni proces. Razprave bodo usmerjene v razvoj gradiv, ki so vizualno privlačna, povezana z resničnimi življenjskimi situacijami in obogatena z inovativnimi elementi, kot so igre in simulacije, kar prispeva k večji angažiranosti učencev.

Pomemben poudarek bo namenjen tehnološki podpori pri pripravi učnih gradiv, vključno z uporabo sodobnih IKT orodij, kombinacijo digitalnih in tiskanih gradiv ter prilagoditvijo materialov za pouk na daljavo. Prav tako bomo raziskovali, kako personalizacija učnih vsebin omogoča prilagoditev različnim učnim stilom in potrebam učencev, ter kako zagotoviti inkluzivnost v gradivih, ki upoštevajo raznolikost učencev in vključujejo sodobne okoljske in družbene tematike.

Dodatno bomo naslovili poglobljene pristope, kot so priprava gradiv, ki spodbujajo kritično mišljenje, reševanje problemov in samostojno raziskovanje, ter analizirali, kako vrednotiti kakovost učnih gradiv, da bi prepoznali, kaj najbolje deluje v praksi. Posvet je namenjen izmenjavi izkušenj, predstavitvi dobrih praks in razvoju strategij, ki bodo učiteljem pomagale ustvariti zanimiv, učinkovit in sodoben pouk, prilagojen raznolikim potrebam učencev.

 

CILJI POSVETA

Osnove sodobnih učnih gradiv
Cilj posveta je poudariti pomen kakovostnega oblikovanja učnih gradiv, ki so vizualno privlačna, interaktivna in smiselno povezana z resničnimi življenjskimi situacijami. S tem želimo izpostaviti, kako lahko temeljna zasnova gradiv neposredno vpliva na motivacijo in učno uspešnost učencev.

Tehnološka podpora ustvarjanju učnih gradiv
Cilj tega dela je poudariti ključno vlogo sodobne tehnologije in IKT orodij pri pripravi učnih gradiv. Prikazali bomo, kako digitalna orodja omogočajo večjo dostopnost, raznolikost in prilagodljivost gradiv ter kako se tehnologija učinkovito uporablja pri sodobnem pouku, tako v razredu kot na daljavo.

Personalizacija in inkluzivnost učnih gradiv
Glavni cilj je osvetliti, kako pomembno je prilagoditi učna gradiva individualnim potrebam učencev. Poseben poudarek bo na tem, kako vključiti elemente, ki omogočajo inkluzivnost in upoštevajo različne učne stile, zmožnosti ter interese učencev, da se vsakemu omogoči enake priložnosti za uspeh.

Poglobljeni pristopi in evalvacija
Namen tega dela je spodbuditi razmišljanje o dolgoročnem izboljševanju učnih gradiv z uporabo poglobljenih pedagoških pristopov. Cilj je razviti gradiva, ki spodbujajo kritično mišljenje, samostojno raziskovanje in reševanje problemov, ter uvesti metode za vrednotenje kakovosti, ki omogočajo nenehno nadgrajevanje učnih vsebin.

 

Strokovni delavci v vzgoji in izobraževanju lahko dodatno strokovno delo uveljavljajo pri napredovanju v naziv v
skladu z 22. členom NOVEGA pravilnika o napredovanju v nazive – B (12), samostojno predavanje ali izvedba pedagoške delavnice na organiziranem strokovnem izobraževanju ali strokovnem posvetu strokovnih delavcev izven šole, ki je ovrednoteno z dvema točkama;

21. člen NOVEGA pravilnika o napredovanju v nazive – B (12) eno predavanje ali izvedba pedagoške delavnice na strokovnem izobraževanju ali strokovnem posvetu, organiziranem za strokovne delavce več vrtcev, ki je prav tako ovrednoteno z dvema točkama;

21. člen (2) NOVEGA pravilnika o napredovanju v nazive (pomočnice vzgojiteljice) – B (9) eno predavanje ali izvedba pedagoške delavnice na strokovnem izobraževanju ali strokovnem posvetu, organiziranem za strokovne delavce več vrtcev, ki je prav tako ovrednoteno z dvema točkama.

 

Pomembni datumi

Zbiranje prijav: 28. februar 2025
Rok za pripravo ppx: 28. marec 2025
Rok za oddajo povzetka: 8.marec 2025
Rok za obvestilo o sprejetju: 22. marec 2025
Zadnji dan za prijavo udeležbe in plačilo udeležbe in kotizacije: 30.april 2025 – udeležbo potrdite s takojšnim nakazilom

Posvet:

 10.april

Prijava na posvet

 Natisnete obrazec in izpolnjenega pošljite po e-pošti na naslov: zavod.gemini@gmail.com ali izpolni spletni obrazec na vrhu strani.