📢 TIMSKO IN MEDPREDMETNO SODELOVANJE V UČNEM PROCESU
🤝 Timsko in medpredmetno sodelovanje v šoli odpira vrata ustvarjalnemu pouku, kjer učitelji združujejo moči, ideje in vsebine. Na izobraževanju boste spoznali konkretne pristope za povezovanje predmetov in učinkovito timsko delo v praksi. Skupaj lahko ustvarimo bolj povezan, smiseln in navdihujoč učni proces! 🌟📘
Na izobraževanju boste prejeli konkretne usmeritve za izvajanje dejavnosti, pripravo svojega ILDN in vodenje le tega. Za podrobnejše informacije, navodila in dodatna gradiva se pridružite srečanju na Zoomu, kjer bomo skupaj prešli ključne vsebine.
V kolikor se boste odločili za prenos vsebin v prakso in enoletno izvajanje aktivnosti nam pišite čim prej.
Udeleženci, ki se boste na seminar prijavili do 4. 8. 26 oz. do prostih mest in poravnali pristopnino do datuma spletnega predavanja. Določen bo naknadno.
CILJNA SKUPINA: | Program je namenjen pomočnicam vzgojiteljice predšolskih otrok, vzgojiteljem/icam predšolskih otrok, učiteljem/ica v prvem obdobju osnovne šole, učitelj/icam v jutranjem varstvu/oddelkih podaljšanega bivanja, učitelj/ica individualne in skupinske pomoči v osnovni šoli, svetovalnim delavcem v vzgoji in izobraževanju. |
ŠTEVILO UR: | 8 ur izobraževanja – 1.leto aktivno delo |
ŠTEVILO TOČK: | 0,5 točke za napredovanje v nazive in 3 točk za dodatno strokovno delo |
ZAKLJUČNI IZDELEK: | Aktivna udeležba in pisanjem načrta za izvajanje aktivnosti, ki jih boste pričeli izvajati septembra 2026. |
🎯 Cilji izobraževanja
- Razumeti pomen in prednosti medpredmetnega povezovanja v vzgojno-izobraževalnem procesu.
- Pridobiti znanje o učinkovitih pristopih k timskemu delu med strokovnimi delavci v šoli.
- Spoznati primere dobrih praks in načrtovati aktivnosti, ki povezujejo različna predmetna področja.
- Razvijati kompetence za sodelovanje, načrtovanje in izvajanje pouka v timih.
- Spodbuditi inovativnost, ustvarjalnost in refleksijo pri soustvarjanju sodobnega učnega okolja.
NAUČILI SE BOMO:
- Povezovanje učnih vsebin: Naučili se bomo, kako učinkovito povezovati vsebine različnih predmetov za bolj celosten učni pristop.
- Načrtovanje timskega poučevanja: Raziskovali bomo načine skupnega načrtovanja pouka in izvajanja vsebin z več učitelji.
- Sodelovanje v učiteljskem timu: Spoznali bomo različne strategije za uspešno sodelovanje, izmenjavo idej in skupno reševanje izzivov.
- Priložnosti za povezovanje: Udeleženci bodo razvijali sposobnost prepoznavanja priložnosti za medpredmetno sodelovanje v vsakdanji praksi.
- Komunikacijske veščine: Poudarek bo na razvijanju odprte, spoštljive in učinkovite komunikacije znotraj strokovnih timov.
- Dobre prakse in skupni projekti: Izmenjevali bomo primere iz prakse ter načrtovali skupne učne projekte, ki temeljijo na sodelovanju in povezovanju vsebin.
- Gradiva: Udeleženec gradiva vnese v učni proces in vodenje osebnega ILDN.
-
UPORABA:
PRIJAVA PREKO SPLETNE STRANI ZAVODA GEMINI
Udeleženci se lahko na izobraževalni program prijavijo zavod.gemini@gmail.comCENA: 84, 00 EUR za udeležence iz VIZ (prijava s soglasjem ravnatelja)
Če pristopate z dovoljenjem ravnatelja/-ice, mora ravnatelj/-ica izpolniti obrazec in ga podpisati, s čimer potrdi, da šola krije stroške kotizacije za vas. Zato nam pošljite mail na zavod.gemini@gmail.com Prejeli boste vse potrebne informacije.
POTEK IZOBRAŽEVANJA
Udeleženci imajo neomejen dostop do spletnih učilnic in si sami prilagajajo časovni potek izobraževanja. Med usposabljanjem samostojno opravijo predlagane naloge po navodilu v spletni učilnici. Naloge pošljejo na elektronski naslov zavod.gemini@gmail.comUDELEŽENCI PO OPRAVLJENEM PROJEKTU PREJMEJO:
• Potrdilo Zavoda Gemini o opravljenem izobraževanju.
• Potrdilo Zavoda Gemini o programu.
• 0,5 točke za napredovanje v nazive in 3 točk za dodatno strokovno delo.•Informacije in usmeritve za enoletno izvajanje dejavnosti, ki so usmerjene TIMSKO IN MEDPREDMETNO SODELOVANJE V UČNEM PROCESU prejmete na Zoom predstavitvi.
Značilnosti tečaja
- Lecture 0
- Quiz 0
- Trajanje Lifetime access
- Raven spretnosti Strokovnjak
- Jezik Slovenski
- Študenti 45
- Certificate Ne
- Ocene Da
Značilnosti
- Deljenje znanja in učnih pristopov stanovskim kolegom
- Zanimanje za inovativne pedagoške pristope – Učitelj, ki si prizadeva izboljšati učna gradiva z uporabo sodobnih metod in orodij.
- Odprtost za tehnologijo in digitalna orodja – Želi vključevati IKT orodja v pripravo učnih gradiv ter raziskati razmerje med digitalnimi in tiskanimi gradivi.
- Sposobnost prilagajanja različnim učencem – Prizadeva si za personalizacijo gradiv in vključitev elementov, ki ustrezajo različnim potrebam, sposobnostim in zanimanjem učencev.
- Usmerjenost k vključevanju resničnega življenja – Zanimajo ga praktični primeri, kako povezati učno snov z življenjskimi situacijami, ki so relevantne za učence
- Želja po vključevanju interaktivnih in inovativnih elementov – Pripravljen eksperimentirati z vključevanjem iger, simulacij in drugih elementov, ki povečujejo angažiranost učencev.
- ritičen pristop k evalvaciji gradiv – Zanima ga, kako vrednotiti kakovost gradiv ter oceniti, katera gradiva najbolje podpirajo cilje poučevanja.
Ciljne skupine
- Pomočnik/ca vzgojitelja/ice
- Vzgojitelj/ica predšolskih otrok
- Učitelj/ica vseh predmetov v osnovnih in srednjih šolah
- Učitelj/ica v gimnaziji
- Svetovalni/a delavec/ka v vzgoji in izobraževanju