OPIS POSVETA
“Soočenje z izzivi sodobnega izobraževanja”
Posvet je namenjen tehnološki podpori pri pripravi učnih gradiv, vključno z uporabo sodobnih IKT orodij, kombinacijo digitalnih in tiskanih gradiv ter prilagoditvijo materialov za pouk na daljavo. Prav tako bomo raziskovali, kako personalizacija učnih vsebin omogoča prilagoditev različnim učnim stilom in potrebam učencev, ter kako zagotoviti inkluzivnost v gradivih, ki upoštevajo raznolikost učencev in vključujejo sodobne okoljske in družbene tematike.
Dodatno bomo naslovili poglobljene pristope, kot so priprava gradiv, ki spodbujajo kritično mišljenje, reševanje problemov in samostojno raziskovanje, ter analizirali, kako vrednotiti kakovost učnih gradiv, da bi prepoznali, kaj najbolje deluje v praksi.
Posvet je priložnost za izmenjavo izkušenj, predstavitev najboljših praks in oblikovanje strategij, ki bodo učiteljem omogočila ustvarjanje dinamičnega, učinkovitega in sodobnega pouka, prilagojenega različnim potrebam učencev. Poleg aktivnega sodelovanja bodo udeleženci pripravili PowerPoint predstavitev ali Canva plakat in pa povzetek prispevka.
V sklopu POSVETA PEDAGOGOV izvajamo izobraževanje (na daljavo). S pomočjo izobraževanja boste pridobili dragoceno znanje in kompetence in ključ do učinkovitega strokovnega povzetka, spoznali korake do učinkovite predstavitve, uporabo ChatGPT za pripravo diapozitivov, ter spoznali diapozitiv oris. S pomočjo AI oblikovanja v PowerPointa se boste poigrali z različnimi že predlaganimi predlogami in spoznali tehnike kreiranja plakatov. Predstavitve izvedemo z ZOOM izpeljavo.
CILJNA SKUPINA: | Program je namenjen učiteljem vseh predmetov v osnovnih in srednjih šolah, svetovalnim delavkam, vzgojiteljem. |
ŠTEVILO UR: | 8 – strokovno izobraževanje z aktivnim sodelovanjem |
ŠTEVILO TOČK: | 0,5 za izobraževanje in 2 točki za dodatno strokovno delo |
ZAKLJUČNI IZDELEK: | Udeleženci, ki sodelujejo s kratkim samostojnim predavanjem ali delavnico in krajšim prispevkom prejmejo potrdilo za dodatni 2 točki za dodatno strokovno delo |
PREDLAGANE TEME:
- Osnove sodobnih učnih gradiv
- Vizualna privlačnost učnih gradiv: Kako učence pritegniti z oblikovanjem?
- Kako oblikovati interaktivna učna gradiva za sodoben pouk?
- Povezovanje učnih gradiv z resničnim življenjem: Praktični primeri
- Vključevanje iger in simulacij v učna gradiva za večjo angažiranost učencev
Tehnološka podpora ustvarjanju učnih gradiv
- Uporaba IKT orodij pri pripravi učnih gradiv
- Digitalna vs. tiskana gradiva: Kdaj in kako uporabiti oboje?
- Kako gradiva prilagoditi za pouk na daljavo?
Personalizacija in inkluzivnost učnih gradiv
- Personalizacija učnih vsebin: Pristopi za osnovne in srednje šole
- Učna gradiva za inkluzivni pouk: Upoštevanje različnih potreb učencev
- Vključevanje elementov okoljske vzgoje v učna gradiva
Poglobljeni pristopi in evalvacija
- Kako pripraviti gradiva, ki spodbujajo kritično mišljenje in reševanje problemov?
- Projektno učenje: Gradiva, ki podpirajo samostojno raziskovanje učencev
- Vrednotenje kakovosti učnih gradiv: Kako prepoznati, kaj deluje?
NAUČILI SE BOMO:
- Predstavitev: tri ključne korake za ustvarjanje odlične predstavitve.
- Povzetek: spoznali ključ do učinkovitega in jedrnatega povzetka.
- ChatGPT: pravilno uporaba ChatGPT za dosego želenih rezultatov.
- MS Office 365: uredili registracijo in učinkovito uporaba MS Office aplikacij.
- Shranjevanje dokumenta: sposobnost shranjevanja dokumentov v PDF obliko grafikonov v Excelu in veliko možnosti za urejanje grafikonov.
- Uvažanje dokumenta: uvoziti Word dokumentov v PowerPoint.
- AI PowerPoint: uporabljati umetno inteligenco za izboljšanje PowerPoint predstavitev.
- Uporaba v praksi: širše uporabe teh orodij v učnem procesu in intelektualnih nalogah.
SPLETNA UČILNICA
Gradivo je pripravljena v spletni učilnici Zavoda Gemini, do katere udeleženci neomejeno prihajajo v obdobju trajanja izobraževanja. V spletni učilnici so že pripravljeni:
- Gradivo v formatu PDF.
- Video posnetki z vodenimi lekcijami.
- Navodila za uporabo POSVET PEDAGOGOV: “Soočenje z izzivi sodobnega izobraževanja”
UPORABA:
PRIJAVA PREKO SISTEMA KATIS
Udeleženci se lahko na izobraževalni program prijavijo v sistem Katis
https://paka3.mss.edus.si/Katis/ProgramPrijava.aspx?ID=8454
POSTOPEK PRIJAVE: V SISTEM KATIS
CENA: 135 EUR (redna cena 180 EUR) za udeležence iz VIZ (prijava s soglasjem ravnatelja),
PRIJAVA PREKO SPLETNE STRANI ZAVOD GEMINI
Udeleženci se lahko na izobraževalni program prijavijo preko spletne strani ZAVODA GEMINI na spletnem naslovu https://zavod-gemini.si/courses/ppu-posvet-pedagogov-soocenje-z-izzivi-sodobnega-izobrazevanja/
CENA: 135 EUR za udeležence iz VIZ (prijava s soglasjem ravnatelja oz samoplačnik).
Slušatelji se lahko na izobraževanje prijavijo preko spletnega obrazca na spletnem naslovu
CENA:90 EUR kotizacija za udeležence slušatelje
POTEK IZOBRAŽEVANJA
Udeleženci imajo neomejen dostop do spletnih učilnic in si sami prilagajajo časovni potek izobraževanja. Pred POSVETOM udeleženci samostojno pripravijo povzetek glede na predlagano temo in ga pošljejo na elektronski naslov zavod.gemini@gmail.com na predočeni datum.
UDELEŽENCI PO OPRAVLJENEM PROJEKTU PREJMEJO:
• Potrdilo Zavoda Gemini o opravljenem izobraževanju.
• Potrdilo Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport oz. potrdilo programa za tiste, ki se delavnice
udeležijo brez prijave v KATIS.
• 0,5 točka za izobraževanje, 2 točki za aktivno udeležbo.
Značilnosti tečaja
- Predavanja 6
- Quiz 0
- Trajanje 8 ur
- Raven spretnosti Strokovnjak
- Jezik Slovenski
- Študenti 34
- Certificate Ne
- Ocene Da
Značilnosti
- Deljenje znanja in učnih pristopov stanovskim kolegom
- Zanimanje za inovativne pedagoške pristope – Učitelj, ki si prizadeva izboljšati učna gradiva z uporabo sodobnih metod in orodij.
- Odprtost za tehnologijo in digitalna orodja – Želi vključevati IKT orodja v pripravo učnih gradiv ter raziskati razmerje med digitalnimi in tiskanimi gradivi.
- Sposobnost prilagajanja različnim učencem – Prizadeva si za personalizacijo gradiv in vključitev elementov, ki ustrezajo različnim potrebam, sposobnostim in zanimanjem učencev.
- Usmerjenost k vključevanju resničnega življenja – Zanimajo ga praktični primeri, kako povezati učno snov z življenjskimi situacijami, ki so relevantne za učence
- Želja po vključevanju interaktivnih in inovativnih elementov – Pripravljen eksperimentirati z vključevanjem iger, simulacij in drugih elementov, ki povečujejo angažiranost učencev.
- ritičen pristop k evalvaciji gradiv – Zanima ga, kako vrednotiti kakovost gradiv ter oceniti, katera gradiva najbolje podpirajo cilje poučevanja.
Ciljne skupine
- Učitelji vseh predmetov v osnovnih in srednjih šolah
- Vzgojitelji
- Pomočnice vzgojiteljic
- Svetovalne delavke